Çoook Yakında!!!


    Age of conan oyunundaki 6 kişilik dungeon ve Tier 2 Tier3 raid taktikleri yakında bu sayfada yayınlanacaktır T3.5 ve T4 için birşeyler yazmayı düşünmüyorum çünkü her guild farklı taktikler ile kesiyorlar bossları, ayrıca çok fazla detay var burada yazacaklarımla birşeyler yapılabileceğini sanmıyorum.

    Dungeonlarda hangi karakter hangi perkleri ne zaman ve ne şekilde kullancaklarını resimlerle ve yazı ile anlatmaya çalışacağım

   Ayrıca raid taktiklerinide temel olarak burada yayınlayacağım eksik olan kısımları sizlerinde yardım ve tecrübeleri ile ekleyip güzel bir oyun yardım sitesi oluşturmayı planlıyorum.

   Elimde bu oyun ile sayfalar dolusu notlar var bunu dijital ortama taşıyıp herkesin faydalanabilmesi
daha iyi olur ,ayrıca bu oyunu oynayan Turk'lerin büyük bir çoğunluğu Türkçe yardım sitesinin  yokluğundan yakınıyor, yabancı birçok güzel kaynak var ama kaynak sitelerin ingilizce olması herkes için olmasa da sıkıntı çıkarıyor ....... zaten oyunu oynayanların %80-90 ı yabancı insanlar.....

Hazırlanmakta olan Dungeonlar                                       The Achievements (Yeni)  <tıklayın>            
Şu an yayında olan dungeonlar                                         => Targets of Interest


Age of Conan Hyborian adventures & Rise of Godslayer...........
know-x

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder